Wizyta studyjna w Centrum Konferencyjno-Bankietowym „Szklane Lniane”

W dniu 12 kwietnia 2022 r. studenci II roku Turystyki i rekreacji pod opieką dra Łukasz Szmyda mieli możliwość zapoznania się z ofertą Centrum Konferencyjno-Bankietowego „Szklane Lniane”.

Studentów oprowadzał absolwent naszej szkoły, dyrektor handlowy Pan Adam Charzewski.

Centrum jest obiektem sieciowym, w skład którego wchodzą Hotel Nafta Krosno (odwiedzony przez studentów w semestrze zimowym), Restauracja, Kawiarnia, Sanatorium „Klimat”, Centrum Rozrywki, Restauracja, Kawiarnia „Krakowiak”, Restauracja, Kawiarnia „Zielony Domek”.

Funkcjonowanie zwiedzanego Centrum oparte zostało na trzech głównych atrakcjach produktu oferowanego przez sieć – Smaki by Szklane Lniane, Okoliczności by Szklane Lniane oraz Rzemiosło by Szklane Lniane.

Atutem centrum jest jego położenie w pobliżu jednych z największych atrakcji regionu, jakimi są Rezerwat Skalny „Prządki” oraz Zamek Kamieniec.

Dla eventowych klientów przygotowano dwie przestronne, wielofunkcyjne sale: „ Lniana”, mogąca pomieścić ok. 230 osób oraz „Szklana” o pojemności ok. 220 osób.

Oferta kulinarna serwowana jest w Restauracji „Smakiem tkane” w oparciu o „Lniane Menu”.

Turyści skorzystać mogą z oferty noclegowej, którą stanowi 10 przestronnych Apartamentów o najwyższym standardzie. Dodać należy, że każdy wyposażony jest w panele dźwiękochłonne podnoszące komfort wypoczynku.

Dużą atrakcją obiektu jest „strefa komfortu”, w której przygotowano stanowiska umożliwiające odbycie interaktywnej wędrówki po hucie szkła. Specjalne gogle VR umożliwiają przeniesienie się do innej rzeczywistości z mnóstwem zadań do rozwiązania.

Największa jednak niespodzianka czeka na gości, którzy skorzystają z dotykowego, transparentnego ekranu 4K OLED, który posiada nieomal nieograniczone możliwości technologiczne. Zamieszczone w nim treści obejmują m.in. mapy, atrakcje terenu, ofertę sieci, prognozę pogody, menu restauracji.

Należy podkreślić, że nasi studenci mają możliwość odbywania praktyk zawodowych w obiektach sieci, która poza tym należy do grupy aktywnych interesariuszy zewnętrznych.

Z Adamem Charzewskim
Logo Centrum
W pokoju hotelowym
Na balkonie apartmentu
Prezentacja tablicy interaktywnej z atrakcjami krajoznawczymi regionu
W restauracji
Taras z widokiem na kotlinę Krosnieńską