Głównym celem praktyk zawodowych jest doskonalenie przez studentów kompetencji nabytych podczas zajęć teoretycznych na Uczelni oraz zajęć praktycznych w firmie KS. Studenci będą zadaniowani przez opiekuna praktyk oraz instytucję przyjmującą. Prace będą wykonywane pod nadzorem audytora z agencji interaktywnej KS.
Do typowych zadań praktykantów będą należeć następujące działania:
- Content marketing
- Newsletter i mailing
- Projekty graficzne
- Analityka w social mediach
- Tworzenie i aktualizacja fanpage
- Linkbuidling
- Optymalizacja stron
- Analityka SEM. Audyt kampanii marketingowej

Dokumentacja praktyk zawodowych:
Marketing internetowy
https://kpu.krosno.pl/bk/praktyki/regulamin-praktyk-2/
Załącznik 1a i 1b – Skierowanie na praktykę i oświadczenie o przyjęciu na praktykę
Załącznik 1c – Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia NNW
Załącznik 2a – Porozumienie dla jednego studenta
Załącznik 2b – Porozumienie dla grupy studentów
Załącznik 2c – Porozumienie praktyki zdalne
Załącznik 3 – Karta weryfikacji efektów uczenia się